Категории раздела
Главная » 2015 » Февраль » 28 » Intel. Навчання для майбутнього. 2.
11:48
Intel. Навчання для майбутнього. 2.

17 лютого на кафедрі  іноземних мов школи пройшов методичний день.

 Яскравою подією став урок  англійської мови в 11 Б класі, в якому викладає Мудра Людмила Григорівна.

 

На уроці були присутні директор школи  Усова Тетяна Миколаївна, класний керівник класу Довбня Надія Яківна, вчитель початкових класів Донець Надія Яківна, Чавунова Тетяна Вячеславівна - музика, Лайтаренко Юлія Ігорівна - укр. мова, Згурська Тетяна Віталіївна - хімія.

Керівником групи було призначено вчителя французької  мови Запорожець Ганну Миколаївну.

 Темою уроку стала тема “Вибір професії”. Тема актуальна, бо в цьому році учні 11б класу одержують атестат про середню освіту і вибирають майбутню професію.

Урок був нестандартний. Учні показали  проектно – дослідницьку  роботу за американським проектом “Інтел. Навчання для майбутнього. “

А тепер  про самий урок. В ході підготовки до уроку проектно – дослідницька робота включала в себе:

1). План проекту;

 2). Буклет з публікацією про проектний метод на уроці англійської мови (Візитка для гостей); Буклет-1 Буклет-2

 3) Презентація вчителя;

 4). Дидактичні матеріали  вчителя;

 5).  Проекти учнів в  Power Point;

  6). Матеріал по оцінюванню проекту  іншими  учнями та самооцінювання;

  7). Розроблені  вчителем  індивідуальні сертифікати  кожному  учню  для  нагородження за результатами підсумків оцінювання і самооцінювання роботи на уроці.

У ході підготовки до уроку робота над проектом включала в себе:

1. Проходження тестування з диференціально-діагностичного опитувальника Е. А. Климова в мережі Інтернет для  виявлення свої схильності до тієї чи іншої професії,

2. Зібрати інформацію про зміст обраних/популярних професій,

3. Виявляти чинники, що впливають на вибір професії,

4. Знайти інформацію про досягнення відомих людей різних професій та чинники, які допомогли їм досягти успіху,

5. Шукати в Інтернеті інформацію про навчальні заклади,

6. Готувати презентацію в Power Point і представляти її.

Для виконання цієї роботи група була розділена на 3 невеликі групи: психологи, пошуковці і біографи. Про результати своєї роботи учні доповіли  на початку уроку. Були також проаналізовані підсумки тестування щодо майбутньої професії. Виявилося, що 37.5 % учнів групи відносяться до типу "людина-людина, 25 % учнів - "людина - техніка", 37.5 % - ”людина – знакова система”.

Ключовим питанням на уроці  стало питання “Як oбрати професію для життя ?”

Саме на це питання і намагались відповісти учні, працюючи в групах, демонструючи вміння вести бесіду, обмінюватись думками, висловлювати свою власну думку. Цікавими та змістовними, оригінальними та творчими були проекти учнів в Power Point за темою “Моя майбутня професія”.

На уроці практично всі учні продемонстрували високий рівень знань з англійської мови та високий рівень розвитку  основних компетентностей.

Протягом всього уроку використовувались інформаційні комп’ютерні технології.

Основними методами  навчання були  метод проектів, кейс-метод та дослідницький.

Робота вчителя та учнів на уроці одержала високу оцінку присутніх. Про свої найкращі враження про відвіданий урок в 11б класі директор школи та вчителі  висловились на засіданні, яке було присвячене обговоренню проведених уроків під час методичного дня.

Є велика надія, що проведена проектно-дослідницька робота допоможе учням групи Людмили Григорівни  вибрати  вірний  шлях у своєму житті.

Хай  щастить! Let their dreams will come true!

 

Просмотров: 500 | Добавил: Вио | Рейтинг: 5.0/3
Поиск по сайту
Календарь
«  Февраль 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
Архив новостей

Copyright СШ72 Запорожье ©2014 - 2020
Бесплатный хостинг uCoz