Категории раздела

ТЕМА. Захист проектів за модулем «Дизайн інтер’єру житлових приміщень»

Урок з предмету «Технології»  Клас 10-А,Б (хлопці)

 

Учитель Пелех Тетяна Олексіївна

 

ТЕМА. Захист проектів за модулем «Дизайн інтер’єру житлових приміщень»

 

МЕТА: узагальнити та систематизувати знання учнів за темою, формувати навички публічного виступу під час захисту проекту, розвивати критичне мислення під час оцінювання результатів проектної діяльності.

ОБЛАДНАННЯ, ІНСТРУМЕНТИ І МАТЕРІАЛИ: мультимедійний проектор, комп’ютер, інструкційні картки, макети житлових приміщень.

ТИП УРОКУ: узагальнення та систематизація знань.

ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ: громадський захист проектів.

 

ХІД УРОКУ.

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

     У І семестрі ви виконували навчальний проект.

     Запитання для бесіди:

1. Скільки етапів містить навчальний проект?

2. Назвіть ці етапи?

3. Як називався варіативний модуль, за яким ми працювали у І семестрі?

4. Як ви розумієте, що таке дизайн?

5. Де ви зустрічалися з дизайном?

ІІІ. Мотивація навчально-трудової діяльності

         У І семестрі ви працювали за варіативним модулем «Дизайн житлових приміщень». Результатом роботи над проектом було створення макету житлового приміщення та його презентація. Макет   - це копія виробу в зменшеному розмірі з точним дотриманням пропорцій.

(Зразки найкращих готових макетів попередніх років).

ІV. Оголошення теми і мети уроку

V. Публічний захист проектів

Алгоритм роботи:

  • Клас поділено на 5 груп. Кожен член групи має свої обов’язки та функції (презентація матеріалу за окремими розділами модуля, макети житлових приміщень),
  • Робота експертного журі (гості відкритого уроку) – оцінювання та голосування за макет, який сподобався.

 

Презентації за розділами варіативного модуля:

  1. Стилі інтер’єру.
  2. Мінімалізм. Комп’ютерний дизайн інтер’єру.
  3. Вимоги до інтер’єру житлових приміщень.
  4. Кімнатні рослини в дизайні.
  5. Види освітлення.

Захист макетів житлових приміщень за схемою:

  1. Функціональне призначення приміщення.
  2. Зонування.
  3. Які матеріали використовувались.
  4. Орієнтовна вартість макету.

VI. Міні-практикум.  (Робота в групах по карткам)

 

Визначення стилю інтер’єру  по зовнішньому вигляду предметів інтер’єру (вази). (Стилі: хай-тек, етнічний, класичний, бароко, мінімалізм). Додаток 1.

Під час роботи учнів в групах журі оцінює проекти та голосує. Вчитель підраховує результати голосування та оголошує переможця.

 

VII. Підбиття підсумків уроку

         Рефлексія.

         Кожен учень має продовжити рядок рефлексійного питання.

  1. Було цікаво…
  2. Було важко…
  3. Я зрозумів, що…
  4. Під час захисту проекту мені вдалося…
  5. Під час захисту проекту мені не вдалося…

 

VIII. Обговорення та оцінювання проектів учнів

IX. Прибирання робочого місця і приміщення

Поиск по сайту
Календарь
«  Сентябрь 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архив новостей

Copyright СШ72 Запорожье ©2014 - 2020
Бесплатный хостинг uCoz