|
План совместных мероприятий с библиотекой им. Гайдара
План совместных мероприятий с библиотекой им. Гайдара 14/15
1.
|
Висвітлення питань
|
Гра-мандрівка «Дивовижна Україна»
|
5-9 кл.
|
1
|
02
|
|
|
|
історії, держави.
|
|
|
|
|
|
|
|
Формування та роз-
|
|
|
|
|
|
|
|
виток почуття
|
|
|
|
|
|
|
|
патріотизму.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ
|
Українське
|
Народознавча година «Ця чудова писанка – про Вкраїну пісенька»;
|
2-4
|
1
|
04
|
|
|
|
народознавство
|
Етно калейдоскоп «Обереги, що не губляться в віках»
|
5-9 кл.
|
1
|
03
|
|
|
|
|
Народознавча мозаїка «Зима їде – свята веде»
|
2 - 4
|
1
|
12
|
|
|
III
|
Правове виховання.
|
Правова година «Наші права – щасливе дитинство»
|
1-4 кл.
|
1
|
11
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IV
|
Моральне – етичне
|
Урок етикету «Чарівні слова відкривають серця»
|
1-4 кл.
|
2
|
02
|
|
|
|
виховання
|
Тренінг «Гречні панянки та юні джентельмени»
|
5-9 кл.
|
1
|
04
|
|
|
|
|
Весела гра «Спасибі, будь ласка, здравствуйте .»
|
1-4 кл.
|
1
|
10
|
|
|
V
|
Профорієнтація.
|
Літературний конкурс «Професії в казках»
|
1-4 кл.
|
1
|
11
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VI
|
Сімейно- родинне
|
|
|
|
|
|
|
|
виховання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VІІ
|
Краєзнавство
|
Краєзнавча година «Моє місто не старіє, моє місто розквітає !»
|
5-9 кл.
|
1
|
10
|
|
|
|
|
Віртуальна година «Стежками легендарної Хортиці»
|
5-9 кл.
|
1
|
03
|
Ст.в.
|
|
VІІІ
|
Формування
|
Екологічний калейдоскоп «Цікавинки природи»
|
1-4 кл.
|
2
|
01
|
|
|
|
екологічно
|
Біо інформіна «Чудо- деревья»
|
1-4 кл.
|
2
|
09
|
|
|
|
вихованої
|
|
|
|
|
|
|
|
особистості.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІХ
|
Утвердження
|
Огляд «Про себе треба знати, про себе треба дбати»
|
1-4 кл.
|
2
|
09
|
|
|
|
здорового
|
|
|
|
|
|
|
|
способу життя.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Х
|
Популяризація
|
Відео презентація «Тиждень захоплюючих персонажів
|
1-4 кл
|
1
|
03
|
|
|
|
української та
|
|
|
|
|
|
|
|
світової
|
|
|
|
|
|
|
|
літератури.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ХІ
|
Популяризація
|
|
|
|
|
|
|
|
рідної мови.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
XII
|
Формування у читачів
|
|
|
|
|
|
|
|
сприйняття
|
|
|
|
|
|
|
|
прекрасного.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ХІІІ
|
Заходи на
|
|
|
|
|
|
|
|
допомогу у
|
|
|
|
|
|
|
|
шкільній
|
|
|
|
|
|
|
|
програми
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ХIV
|
Організація
|
|
|
|
|
|
|
|
дозвілля,розвиток
|
|
|
|
|
|
|
|
творчих здібностей
|
|
|
|
|
|
|
|
читачів.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.5 Інформаційне та довідково- бібліографічне обслуговування
|
|
|
|
I
|
Організація довідково-
|
« Радість спортивних перемог »
|
|
|
|
|
|
|
бібліографічного
|
1.Поповнення та поточне редагування
|
|
|
І-ІУкв
|
|
|
|
апарату.
|
СКС
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II
|
Забезпечення
|
«Голодомор у творах»
|
1-9кл
|
1
|
Ікв
|
|
|
|
довідково-бібліографічного
|
«Альтернативні види енергії»
|
|
|
І-ІУкв
|
|
|
|
обслуговування
|
1.Консультації біля ДБА
|
5-9кл
|
50
|
І-ІУкв
|
Всі б-ки
|
|
|
|
2.Бібліографічні довідки
|
|
|
|
Всі б-ки
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| | |