Меню сайту
Категорії розділу
|
Конспект уроку: « Люби і знай свій рідний край» для 7 класуКонспект уроку: « Люби і знай свій рідний край» для 7 класу Автор розробки: Кирячок Олена Вячеславівна. Навчальний заклад: Запорізька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 72 з поглибленим вивченням хімії та біології. Клас: 7. Назва навчальної програми: Навчальні програми для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти) Тема уроку: «Люби і знай свій рідний край» -розв’язування вправ і задач з теми «Многочлени» Тип уроку: узагальнення знань і вмінь. Цілі уроку:
Обладнання: картки з тестовими завданнями, мультимедійна дошка, комп’ютер , презентація. Тип уроку: узагальнення знань і вмінь.
Хід уроку.
1.Організаційний етап: Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на роботу. 2. Перевірка домашнього завдання: а)учитель збирає зошити після уроку; б)виконання тестових завдань. (слайди 3-10) 1. Назвіть многочлени стандартного вигляду:
2.Розкрийте дужки і запишіть многочлен у стандартному вигляді: 4а-(2а-в)+(а-3в)
3.Виконайте множення: (у3-3у+3)у
4.Виконати множення: (х-1)(7-х)
5.Розкладіть на множники: 7ав-14в
6.Розв’яжіть рівняння: 5у2-20у
7.Розкладіть многочлен на множники: ав-ас-а2+вс
8.Знайти пропущене слово: 4х-4+3у (січень); 3х4у-6у+х3 (травень); 4у4х-3у4х7 (?)
Відповіді: (слайд 11)
3.Формування мети і завдань уроку: Любі діти, ви звернули увагу ,що тема уроку: «Люби і знай свій рідний край»? Що це означає для кожної людини? -Любити свою домівку, родину… -Любити і знати історію . видатні місця рідного,найкращого міста – Запоріжжя.. -І звичайно, любити свою рідну школу… На цьому уроці ми поєднаємо знання, які одержали на уроках,із цікавими фактами життя міста та школи. 4.Удосконалення і застосування знань і вмінь. 1. Гордість Запоріжжя – наш проспект - центральна і найдовша вулиця міста (12,8 км). Формувався проспект протягом усього часу розвитку міста. Розв’яжіть задачу: (слайд13) Назустріч один одному одночасно вирушили пішохід (від Привокзальної площі станції Запоріжжя І) та велосипедист ( від площі поблизу Дніпрогесу) і зустрілися через 48 хв. Знайти швидкість пішохода і велосипедиста, якщо швидкість велосипедиста нв 8 км/год більша ніж швидкість пішохода. Довжина проспекту 12,8 км. Відповідь: 4км/год; 12км/год (слайд 14) 2.Фонтан «Життя»: Фонтан, побудований на площі Маяковського, вдало поєднав у собі як естетичну красу, так і дивовижне технічне рішення. Фонтан має найбільшу в Україні кулю, що обертається під дією води. Важить він ------тони і виконаний з найміцнішого запорізького граніту. Його механізм настільки точний і налагоджений, що напір води, що обертає гранітну громадину, – всього 3,5 атмосфери, менше, ніж у водопроводі. А водний прошарок між кулею і його опорою – всього один міліметр. (слайд 15)
Розв’язати рівняння: х-1- (14х-19):19 = 1, ми знайдемо масу сфери фонтану «Життя» (слайд16) Відповідь: 3,8 т (слайд17) 3. Найбільший в Європі річковий острів знаходиться на річці Дніпро і входить в межі міста Запоріжжя. Це одне з 7 чудес України – острів Хортиця. (слайд 18) Розв’язати рівняння і знайти довжину та ширину острова Хортиця(слайд19)
2х-25-0,8х2+10х=0
Відповідь: 12,5 км; 2,5 км.(слайд20) 4.Рідна школа! Усі знаменні події відбуваються біля нашої груші-оберегу.(слайд21). Існує шкільна легенда, про грушу, яка змінила обличчя школи. Для нас, учнів та вчителів, сш № 72 груша-символ єдності,так як і для всіх мешканців Запоріжжя - славетний дуб. Задача: Навколо груші розташована клумба, довжина якої на 10 м. більша за ширину, заасфальтували доріжку шириною 10м. Площа доріжки 1000м2. Знайти розміри клумби. (слайд22) Відповідь: 10м; 20м.(слайд 23) 5.Підсумок уроку Установіть відповідність(слайд24)
Д (2a+3b)2 Відповіді: (слайд25) 1.- В; 2-Д; 3- А; 4- Б 6. Домашнє завдання : Створити та розв’язати задачу, основану на реальних подіях чи фактах із життя м.Запоріжжя або шкільного життя. . Використані джерела: 1. Навчальні програми для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти)
|
Пошук по сайту
Архів новин
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||