Категории раздела

Конспект уроку: « Люби і знай свій рідний край» для 7 класу

Конспект уроку: « Люби і знай свій рідний край» для 7 класу

Автор розробки: Кирячок  Олена Вячеславівна.

Навчальний заклад: Запорізька спеціалізована  школа І-ІІІ  ступенів № 72 з поглибленим вивченням хімії та біології.

Клас: 7.

Назва навчальної програми: Навчальні програми для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти)

Тема уроку: «Люби і знай свій рідний край» -розвязування вправ і задач з теми              «Многочлени»

Тип уроку: узагальнення знань і вмінь.

Цілі уроку:

  • НАВЧАЛЬНА: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Многочлени»;
  • РОЗВИВАЛЬНА:розвивати вміння узагальнювати та робити висновки;
  • ВИХОВНА: виховувати любов до рідного міста, своєї школи.

Обладнання: картки з тестовими завданнями, мультимедійна дошка, комп’ютер , презентація.

Тип уроку: узагальнення знань і вмінь.

 

Хід уроку.

 

1.Організаційний етап:

Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на роботу.

2. Перевірка домашнього завдання:

а)учитель збирає зошити після уроку;

б)виконання тестових завдань. (слайди 3-10)

1. Назвіть многочлени стандартного вигляду:

А

Б

В

Г

4ху3

с4-5с+4-с

3-4х+7

в5+4-2в+3в5

2.Розкрийте дужки і запишіть многочлен у стандартному вигляді:

4а-(2а-в)+(а-3в)

А

Б

В

Г

4а-3в

2а+в

3а-3в

3а-2в

3.Виконайте множення: (у3-3у+3)у

А

Б

В

Г

У4-3у2+3у

У3+3у2+3у

У3+3у2-3у

У4+3у2+3у

4.Виконати множення: (х-1)(7-х)

А

Б

В

Г

Х2+8х+7

Х2+8х-7

2-8х-7

2+8х-7

5.Розкладіть на множники: 7ав-14в

А

Б

В

Г

7а(в-а)

2в(а-7в)

7в(а+2в)

7в(а-2в)

6.Розв’яжіть рівняння: 5у2-20у

А

Б

В

Г

5; 0

4; 0

5; 4

-5; 0

7.Розкладіть многочлен на множники: ав-ас-а2+вс

А

Б

В

Г

(а+в)(а-с)

(а+с)(в-а)

(а+в)(а+с)

(в+с)(а-с)

8.Знайти пропущене слово:

4х-4+3у (січень); 3х4у-6у+х3 (травень);  4у4х-3у4х7 (?)

А

Б

В

Г

березень

вересень

лютий

листопад

 

Відповіді: (слайд 11)

1

2

3

4

5

6

7

8

В

Г

А

Г

Г

Б

Б

Г

3.Формування мети і завдань уроку:

Любі діти, ви звернули увагу ,що тема уроку: «Люби і знай свій рідний край»?

Що це означає для кожної людини?

-Любити свою домівку, родину…

-Любити і знати історію . видатні місця рідного,найкращого міста – Запоріжжя..

-І звичайно, любити свою рідну школу…

На цьому уроці ми поєднаємо знання, які одержали на уроках,із цікавими фактами життя міста та школи.

4.Удосконалення і застосування знань і вмінь.

1. Гордість Запоріжжя – наш проспект - центральна і найдовша вулиця міста (12,8 км). Формувався проспект протягом усього часу розвитку міста.
(слайд12)

Розв’яжіть задачу: (слайд13)

Назустріч один одному одночасно вирушили пішохід (від Привокзальної площі станції Запоріжжя І) та велосипедист ( від площі поблизу Дніпрогесу) і зустрілися через 48 хв. Знайти швидкість пішохода і велосипедиста, якщо швидкість велосипедиста нв 8 км/год більша ніж швидкість пішохода. Довжина проспекту 12,8 км.

Відповідь: 4км/год; 12км/год (слайд 14)

2.Фонтан «Життя»: Фонтан, побудований на площі Маяковського, вдало поєднав у собі як естетичну красу, так і дивовижне технічне рішення.

Фонтан має найбільшу в Україні кулю, що обертається під дією води. Важить він                                             ------тони і виконаний з найміцнішого запорізького граніту. Його механізм настільки точний і налагоджений, що напір води, що обертає гранітну громадину, – всього 3,5 атмосфери, менше, ніж у водопроводі. А водний прошарок між кулею і його опорою – всього один міліметр. (слайд 15)

 

Розв’язати рівняння:    х-1- (14х-19):19 = 1, ми знайдемо масу сфери фонтану «Життя»

(слайд16)

Відповідь: 3,8 т (слайд17)

3. Найбільший в Європі річковий острів знаходиться на річці Дніпро і входить в межі міста Запоріжжя. Це одне з 7 чудес України – острів Хортиця. 

(слайд 18)

Розв’язати рівняння і знайти довжину та ширину острова Хортиця(слайд19)

      

2х-25-0,8х2+10х=0

 

Відповідь: 12,5 км;  2,5 км.(слайд20)

4.Рідна школа! Усі знаменні події відбуваються біля нашої груші-оберегу.(слайд21). Існує шкільна легенда, про грушу, яка змінила обличчя школи. Для нас, учнів та вчителів, сш № 72 груша-символ єдності,так як і для всіх мешканців Запоріжжя - славетний дуб.

Задача: Навколо груші розташована клумба, довжина якої на 10 м. більша за ширину, заасфальтували доріжку шириною 10м. Площа доріжки 1000м2.       Знайти розміри клумби. (слайд22)

Відповідь: 10м;  20м.(слайд 23)

5.Підсумок уроку

Установіть відповідність(слайд24)

  1. 9a2-4b2                                                           А   4а2 – 12ав+ 9в2                 
  2. 4a2+12ab+9b2                                         Б  4а2 – 9в2
  3. (2a-3b)2                                  В (3а – 2в)(3а+2в)     
  4. (2a-3b)(3b+2a)                         Г  4а2 +9в2

                                                         Д (2a+3b)2   

Відповіді: (слайд25)

1.- В;  2-Д;  3- А;  4- Б

6.  Домашнє завдання :         

Створити та розв’язати задачу, основану на реальних подіях чи фактах із життя  м.Запоріжжя  або шкільного життя.

.

Використані джерела: 1. Навчальні програми для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти)

  1. « Усі уроки алгебри, 7 клас» ( автори:С.П. Бабенко; І.С. Маркова ) видавництво6 Харків « Основа» ,2015р.
  2. uk.wikipedia.org
  3. yandex.ua/images
  4. bigtravel.ua

Поиск по сайту
Календарь
«  Апрель 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архив новостей

Copyright СШ72 Запорожье ©2014 - 2021
Бесплатный хостинг uCoz