Меню сайту
Категорії розділу
Статистика
|
Єдині вимоги для учнів щодо використання і збереження підручниківЄдині вимоги для учнів щодо використання і збереження підручників
Обов’язки шкільного колективу щодо збереження підручників Директор школи Відповідає за організацію роботи щодо створення і своєчасного поповнення бібліотечного фонду. Спрямовує діяльність педагогічного колективу на формування в учнів дбайливого ставлення до підручників, передбачає заходи вдосконалення цієї роботи при плануванні навчально-виховного процесу на наступний рік і забезпечує систематичний контроль за їх виконанням. Спрямовує діяльність органів учнівського самоврядування на виховання в учнів бережливого ставлення до навчальної книги. Заступник директора
Заступник директора з навчально-виховної роботи розробляє єдині вимоги до учнів щодо використання та збереження підручників. Разом з учителями він здійснює систематичний контроль за їх використанням протягом навчального року, визначає потребу школи в підручниках.
Організатор позакласної та позашкільної роботи
Спрямовує діяльність педагогічного колективу школи на формування дбайливого ставлення до підручників у процесі позакласної роботи, розробляє тематику бесід з учнями та батьками з даних питань. Розробляє та подає на розгляд педагогічної ради школи умови внутрішкільних змагань, оглядів і конкурсів на краще збереження підручників. Надає допомогу в проведенні змагань.
Класоводи, класні керівники
Проводять необхідну роботу з учнями та батьками щодо виховання в учнів дбайливого ставлення до навчальної книги. Беруть участь у видачі фондових підручників учням і організовують їх повернення до бібліотеки після закінчення навчального року. Відповідають за своєчасне оформлення читацьких формулярів учнів. Контролюють стан підручників у класі. Стежать за тим, щоб після закінчення навчального року підручники, які потребують ремонту, були своєчасно відремонтовані й здані в бібліотеку.
Учителі – предметними
Систематично перевіряють стан підручників зі свого предмета та записом у щоденнику повідомляють батьків і класного керівника про ставлення учнів до навчальних книг.
Безпосередню роботу з фондом підручників у школі проводить бібліотекар. Усю діяльність учнівського колективу щодо збереження підручників очолюють органи учнівського самоврядування. Вони є ініціатором змагання в школі за дбайливе ставлення до підручників. |
Пошук по сайту
Наші проекти
Календар
Архів новин
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||