П`ятниця, 08.12.2023, 16:12
Вітаю Вас Гість | RSS

Категорії розділу
Статистика

Єдині вимоги для учнів щодо використання і збереження підручників

Єдині вимоги для учнів щодо використання і збереження підручників

  1. Отримавши  підручник, обгорни його в папір або обкладинку – не буде бруднитися книжка.
  2. Не клади в підручник олівців, ручок та інших товстих предметів – від цього рветься плетіння.
  3. Не загинай кутів на сторінках підручника – кути відриваються і псується підручник, зроби закладки для підручників.
  4. Не  рви сторінок, не малюй і не пиши нічого в підручнику, не роби в ньому ніяких позначок ні чорнилом, ні олівцем .
  5. Не перегинай підручник – від цього псується плетіння й вириваються сторінки.
  6. Якщо випадає сторінка з підручника, підклей її, а при необхідності переплети підручник.
  7. Перед поверненням підручників до бібліотеки, приведи їх у належний стан.
  8. Наприкінці навчального року та при вибутті зі школи, здай усі підручники в бібліотеку.
  9. Якщо підручник загублений або зіпсований учнем, батьки  повертають  підручник того ж самого автора.

 

Обов’язки шкільного колективу щодо збереження підручників

Директор школи

Відповідає за організацію роботи щодо створення і своєчасного поповнення бібліотечного фонду. Спрямовує діяльність педагогічного колективу на формування в учнів дбайливого ставлення до підручників, передбачає заходи вдосконалення цієї роботи при плануванні навчально-виховного процесу на наступний рік і забезпечує систематичний контроль за їх виконанням. Спрямовує діяльність органів учнівського самоврядування на виховання в учнів бережливого ставлення до навчальної книги.

Заступник директора

 

Заступник директора з навчально-виховної роботи розробляє єдині вимоги до учнів щодо використання та збереження підручників. Разом з учителями він здійснює систематичний контроль за їх використанням протягом навчального року, визначає потребу школи в підручниках.

 

Організатор позакласної та позашкільної роботи

 

Спрямовує діяльність педагогічного колективу школи на формування дбайливого ставлення до підручників у процесі позакласної роботи, розробляє тематику бесід з учнями та батьками з даних питань. Розробляє та подає на розгляд педагогічної ради школи умови внутрішкільних змагань, оглядів і конкурсів на краще збереження підручників. Надає допомогу в проведенні змагань.

 

Класоводи, класні керівники

 

Проводять необхідну роботу з учнями та батьками щодо виховання в учнів дбайливого ставлення до навчальної книги. Беруть участь у видачі фондових підручників учням і організовують їх повернення до бібліотеки після закінчення навчального року. Відповідають за своєчасне оформлення читацьких формулярів учнів. Контролюють стан підручників у класі. Стежать за тим, щоб після закінчення навчального року підручники, які потребують ремонту, були своєчасно відремонтовані й здані в бібліотеку.

 

Учителі – предметними

 

Систематично перевіряють стан підручників зі свого предмета та записом у щоденнику повідомляють батьків і класного керівника про ставлення учнів до навчальних книг.

 

Безпосередню роботу з фондом підручників у школі проводить бібліотекар. Усю діяльність учнівського колективу щодо збереження підручників очолюють органи учнівського самоврядування. Вони є ініціатором змагання в школі за дбайливе ставлення до підручників.

Пошук по сайту
Календар
«  Грудень 2023  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів новин

Copyright ЗСШ72 Запоріжжя ©2014 - 2023
Безкоштовний хостинг uCoz