Меню сайту
Категорії розділу
Статистика
|
Дистанційне навчання 23/24Алгоритми дій при Повітряній тривозі: 1; 2АЛГОРИТМ дій вчителів під час онлайн-уроку, якщо вмикається сигнал «Увага усім! Повітряна тривога!»: >>> ПОЛОЖЕННЯ про дистанційну форму навчання у ЗЗСО № 72 >>>
СТРАТЕГІЯ
З урахуванням поширення короновірусної хвороби (COVID-19) та чинних обмежень, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 та іншими актами законодавства освітній процес в закладі буде організовано за одним із трьох варіантів (відповідно до листа МОН України від 23.07.2021 № 1/10-3101 “Щодо особливостей організації навчання”) Варіант 1 — низький рівень захворюваності, “зелений” рівень епідемічної небезпеки (відповідно до класифікації, визначеною постановою Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236). Відвідування закладу освіти здобувачами освіти 1-9, 11 класів здійснюється в звичному (очному) режимі. Варіант 2 — високий рівень захворюваності, “червоний” рівень епідемічної небезпеки. Освітній процес забезпечується відповідно до рекомендацій МОН та МОЗ України на підставі рішення педагогічної ради закладу: здобувачі освіти 1-4 класів відвідують заклад в звичному (очному) режимі з дотриманням правил дистанціювання та гігієни або навчаються з використанням дистанційних технологій; для здобувачів освіти 5-9, 11 класів освітній процес організовується з використанням дистанційних технологій. Варіант 3 — середній рівень захворюваності, “жовтий” або “помаранчевий” рівень епідемічної небезпеки. Відвідування закладу освіти здобувачами освіти 1-9, 11 класів здійснюється в звичному (очному) режимі. Відвідування може бути заборонено у разі, коли на самоізоляції через контакт з пацієнтом з підтвердженим випадом COVID-19 перебуває більше, як 50% здобувачів освіти та персоналу закладу освіти. У такому випадку освітній процес забезпечується дистанційно (за рішенням педагогічної ради закладу). Для організації освітнього процесу за будь-яким варіантом, за яким можливе очне навчання, важливим є нормативне визначення % вакцинованого персоналу закладу освіти. Дистанційна форма навчання запроваджується вцілому по закладу або для окремих класів. Перехід на дистанційну форму навчання погоджується з органом управління освітою та затверджується наказом керівника закладу. Освітній процес здійснюється в онлайн-режимі, відповідно до розкладу занять та режиму роботи закладу. Визначається відповідальна особа - координатор дистанційного навчання. Проводиться анкетування вчителів з метою визначення допомоги в опануванні інструментарію, у разі потреби та можливості — організація експрес-навчання. Анкетуванню підлягають і учні для виявлення забезпеченості технічними засобами та визначення форм організації навчання. Заняття проводять в синхронному та асинхронному режимах. Синхронне навчання вимагає від учасників освітнього процесу одночасної присутності у віртуальному середовищі хмарного сервісу або програми, здійснюється шляхом організації одночасної зустрічі учасників навчання через різноманітні сервіси для онлайн-спілкування (Google Meet, Zoom, Duo). Асинхронне навчання здійснюється не в режимі реального часу, а обмежене конкретними періодами часу за допомогою сервісів Google (Classroom, Gmail), месенджерів Viber, сервісу онлайн-тестів "На урок", інструменту цифрового навчання "Мій Клас", YouTube, LearningsApps.org. (наприклад, застосування кейс-технологій, заснованих на використанні наборів текстових, аудіо-, візуальних та мультимедійних навчально-методичних матеріалів та їх передача для самостійного опрацювання). Освітній процес за дистанційною формою навчання здійснюється у таких формах: навчальні заняття; самостійна робота; контрольні заходи. Основними видами навчальних занять за дистанційною формою навчання є лекція, семінар, практичні заняття, лабораторні заняття, консультації та інші. Перед початком роботи організація онлайн-конференції з учнями та їхніми батьками, обговорення форм співпраці та інші організаційні питання, координація роботи всіх у зручному форматі. На сайті школи розміщується розклад занять і загальний алгоритм дій під час дистанційного навчання. Завдання батьків — створити умови, щоб дитина могла навчатися вдома, завдання вчителів — навчати і давати зворотний зв’язок. Зі свого боку батьки зобов’язані забезпечити належні умови для навчання, сприяти виконанню дитиною завдань. Вчитель зобов’язаний виконувати освітню програму для досягнення учнями передбачених результатів навчання, тобто надавати інформацію щодо обсягу та змісту навчального матеріалу, завдань на його закріплення, перевіряти й оцінювати їх та надавати відгуки про виконані завдання. Учні мають опрацьовувати навчальні матеріали для оволодіння відповідними компетентностями та досягнення передбачених освітньою програмою результатів навчання, дотримуючись принципу академічної доброчесності. Розклад уроків, завдання з навчальних предметів розміщуються на платформі Google Classroom. Отримання навчальних матеріалів здійснюється з урахуванням специфіки початкової, основної та старшої школи, забезпечується передачею відео-, аудіо-, графічної та текстової інформації у синхронному та асинхронному режимі за допомогою сервісів Google (Classroom, Gmail), месенджерів Viber, Skype, Zoom, сервісу онлайн-тестів "На урок", інструменту цифрового навчання "Мій Клас", YouTube, LearningsApps.org. Тощо) Онлайн-уроки проводяться з використанням сервісів Google Meet, Zoom, Duo. Альтернативні форми організації навчання здобувачів освіти, не забезпечених технічними засобами навчання:
Оцінювання здійснюється відповідно до критеріїв оцінювання учнів, оцінки виставляються в електронний журнал. Інформація про домашнє завдання заноситься до сервісу Classroom в день проведення уроку. Учень та батьки можуть побачити оцінку за відповідь на уроці та домашнє завдання в день проведення уроку. Оцінки за контрольні, практичні, письмові роботи виставляються в електронний журнал. Навчальні досягнення кожної дитини доступні лише для її батьків або законних представників. Освітній процес в умовах дистанційного навчання організований на основі планування кількості та обсягу завдань, контрольних заходів з урахуванням принципу здоров’язбереження, запобігаючи емоційному, ментальному та фізичному перевантаженню учнів, забезпечуючи для цього співвідношення синхронного та асинхронного режимів дистанційного навчання та дотримання обмежень на обсяг домашнього завдання. Допустимий обсяг домашнього завдання з 1 предмету за 1 навчальний день (розрахунковий час на виконання):
Адміністрація закладу освіти організовує, координує та здійснює контроль за виконанням вчителями освітньої діяльності, забезпечуючи автономію та академічну свободу вчителя, включаючи свободу вільного вибору форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі. Робочі години вчителя, який забезпечує дистанційне навчання учнів, обліковувати відповідно до його навчального навантаження та розкладу навчальних занять. З метою створення інформаційно-контролюючого простору адміністрація закладу налагоджує канал комунікації з вчителями та батьками учнів, які стають активними учасниками дистанційного навчання за допомогою Viber, Messenger, Skype, Zoom тощо. Зворотний зв’язок має бути постійним і послідовним.
Установчі документи: АРХИВ: |
Пошук по сайту
Наші проекти
Календар
Архів новин
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||